Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

Paczkomaty InPost, Kurier InPost oraz dedykowana dostawa kurierska dla szczególnie delikatnych produktów, np. szklanych lamp. Dla niektórych produktów dostępna jest tylko jedna forma dostawy, np. ze względu na gabaryt.

 

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie.

 

  • Czy otrzymam fakturę?

Faktury wystawiamy automatycznie, do każdego zamówienia. Jeśli chcesz, aby Twoja faktura była wystawiona na firmę, podaj jej dane przy składaniu zamówienia. 

 

  • Jakie są dostępne sposoby płatności?

Możesz wybrać spośród różnych form płatności, m.in. BLIK, przelew natychmiastowy oraz płatności ratalne. Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz tutaj.

 

  • Pomyliłem/am się podczas podawania danych do dostawy - co należy zrobić?

Napisz jak najszybciej na adres [email protected]* - wszystko poprawimy.

 

  • Minął podany czas dostawy, a ja wciąż nie otrzymałem/am zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś/aś zamówienia przez okres czasu podany przy zamawianych produktach, napisz koniecznie na e-mail [email protected]*

 

  • Zamówienie uległo uszkodzeniu podczas transportu - co należy zrobić?

Napisz w tej sprawie jak najszybciej na adres [email protected]*

 

  •  Jaki jest czas wykonania rysunku na zamówienie?

Terminy realizacji rysunków wykonywanych na zamówienie zależą od ilości złożonych zamówień. Za każdym razem informujemy o nich indywidualnie, wraz z podaniem wyceny zamówienia.

 

*Przy pytaniach dotyczących złożonych zamówień, pamiętaj o podaniu numeru zamówienia w wiadomości - znacznie przyspieszy to rozwiązanie danego problemu.

 

 

Zapisz się na Liściasty Newsletter!
Spokojnie, nie zasypiemy Cię wiadomościami! Raz w miesiącu otrzymasz od nas specjalne zniżki dla Subskrybentów. Będziemy informować Cię również o nowościach w naszym sklepie.
Zapisując się do newslettera, akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl