Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

Paczkomaty InPost oraz Kurier DPD. Przy niektórych produktach jedyną formą dostawy jest kurier DPD, ze względu na ich wielkość. 

 

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie.

 

  • Czy otrzymam fakturę?

Faktury wystawiamy automatycznie, do każdego zamówienia. Jeśli chcesz, aby Twoja faktura była wystawiona na firmę, podaj jej dane przy składaniu zamówienia. 

 

  • Jakie są dostępne sposoby płatności?

Możesz dokonać płatności przy użyciu następujących form:

- Przelew natychmiastowy

- BLIK

- Karty płatnicze

- Przelew tradycyjny

 

  • Pomyliłem/am się podczas podawania danych do dostawy - co należy zrobić?

Napisz jak najszybciej na adres [email protected]* - wszystko poprawimy.

 

  • Minął podany czas dostawy, a ja wciąż nie otrzymałem/am zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś/aś zamówienia przez okres czasu podany przy zamawianych produktach, napisz koniecznie na e-mail: [email protected]*

 

  • Zamówienie uległo uszkodzeniu podczas transportu - co należy zrobić?

Napisz w tej sprawie jak najszybciej na adres [email protected]*

 

  •  Jaki jest czas wykonania rysunku na zamówienie?

Terminy realizacji rysunków wykonywanych na zamówienie zależą od ilości złożonych zamówień. Za każdym razem informujemy o nich indywidualnie, wraz z podaniem wyceny zamówienia.

 

*Przy pytaniach dotyczących złożonych zamówień, pamiętaj o podaniu numeru zamówienia w wiadomości - znacznie przyspieszy to rozwiązanie danego problemu.

 

 

Zapisz się na Liściasty Newsletter!
Otrzymasz informacje o nowych produktach oraz specjalne zniżki dla Subskrybentów. A na początek... 5% rabatu na pierwsze zakupy!
Zapisując się do newslettera, akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl