Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

  •  Jaki jest czas wykonania rysunku na zamówienie?

Terminy realizacji rysunków wykonywanych na zamówienie zależą od ilości złożonych zamówień. Za każdym razem informuję o nich indywidualnie, wraz z podaniem wyceny zamówienia.

 

  • Czy mogę kupić ramki bez plakatów?

Oczywiście!

 

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

Paczkomaty InPost oraz Kurier DPD. Przy większych formatach ramek dostępny jest tylko kurier DPD.

 

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie.

 

  • Czy otrzymam fakturę?

Faktury wystawiamy automatycznie, do każdego zamówienia. Jeśli chcesz, aby Twoja faktura była wystawiona na firmę, podaj jej dane przy składaniu zamówienia. 

 

  • Jakie są dostępne sposoby płatności?

Aktualnie jedyną dostępną formą płatności jest przelew tradycyjny.

 

  • Pomyliłem/am się podczas podawania danych do dostawy - co należy zrobić?

Napisz jak najszybciej na adres rysowaneliscie@gmail.com - wszystko poprawimy.

 

  • Minął podany czas dostawy, a ja wciąż nie otrzymałem/am zamówienia?

Jeśli nie otrzymałeś/aś zamówienia przez okres czasu podany przy zamawianych produktach, napisz koniecznie na e-mail: rysowaneliscie@gmail.com

 

  • Zamówienie uległo uszkodzeniu podczas transportu - co należy zrobić?

Napisz w tej sprawie jak najszybciej na adres rysowaneliscie@gmail.com 

 

*Przy pytaniach dotyczących złożonych zamówień, pamiętaj o podaniu numeru zamówienia w wiadomości - znacznie przyspieszy to rozwiązanie danego problemu.

 

 

Zapisz się na Liściasty Newsletter!
Otrzymasz informacje o nowych produktach oraz specjalne zniżki dla Subskrybentów. A na początek... 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Zapisując się do newslettera, akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl